Thursday 7 March 2013

miss much II

       dari kiri : (Aliah) , (nazhirah) , yg tgh tuh aku (jiha),yg pelok aku tuh (emel)nnti aku story pasal dye ,okeng yg sebelah aku tuh (leyna) yg men fon tuh (ain) ,, besties frenz choi!


    nih member member aku !! sayang giler kat diorang kot  !! time nih kiteorang sedang menduduki exam SPM
    real you know ? haha ,, munk giler lah kiteorg, tapi jgn salah sangka time nih time cuti ,time relax tension lah!!
 cantek tak background kat belakang pic tuh ! cantek kan !! ade taman permainan !!huhu , kiteorg mcm  kanak II ribena ,,haha , biarkan !! taiko besar kat oztel tuh choii! besh 95 tiada tandingan !! hahaha (gelak jahat ) :D nak kenal siapa taiko besar ?? tuh yg tengah sebelah dye belah kanan (yg kecik tuh ) haha,,
 bila dye sound budak II pergh ayat ta boleh thn choi ! korang paham II yelah,, menusuk hati !! TAPI !!
dye baik hati !! jgn wat hal lah , mcm tuh lah ,,huhu !!

okeng lah t story story lagi yup ,
x0xo publish ,,aidios !!

No comments: