Friday 8 March 2013

besties freinds :)

olla Assalamualaikum..tak jawab dosa !
 herm .. nih nak habaq sikit! pernah tgk geng II aku ? tak pernah kan ,meh sini aku tunjuk kan !!huhu
aku rase tak payah na list nama kot coz kat dlm pix tuh dah ade nama,,haha,,jgn mara !!
 tomey tomey an dyeowg nih,awsome !! nih budak kelas aku , budak dorm aku , budak lepak aku , budak tidur aku , budak apa lagi eak? sume lah.. haha , picture nih time kiteorg pergi melaka , rombongan sambil blaja lah katakan gitu !! pergh best giler ! lagi lagi pergi dgn teacher kesayangan kiteorg ,,haha ,,ops lupa pulak mummy kiteorg ,ustazah asiah !! huhu !! munk time nih sporting giler lah,tak dpt na citer kan,,tgk punyer dasyatnyer ta bole citer!!haha ..0.

okey lah nanti story story lagi :)
x0x0 publish ..aidios !!

No comments: